24 Ocak 2013 Perşembe

IRMAK'IN KİTAPLARI

TATİL İÇİN ÇOCUKLARA ÖNERİLER Irmak geçenlerde kırtasiyeden aldığımız kitapları bitirdi. Ben de ona tatil dönemi için yeni kitaplar almayı düşünüyordum. Kitap seçenekleri çok… Önemli olan güzel kitaplar seçmek... 7-8 yaş dönemi çocuklar için kitapların yormayan ve akıcı bir anlatımı olmalı. Bazen okulda dağıtılan kitaplara bakıyordum da konusuyla, anlatımıyla çocukları okumaktan uzaklaştıracak gibi duruyorlar. Aklıma ilk gelen yayınevleri; Nesin yayınevi, Can yayınları Türkiye İş Bankası yayınları, Gendaş Yayınları, Evrensel Basım yayın, Tübitak. Ben bu tatil için Evrensel Basım yayından kitaplar almayı düşünüyorum. Tevfik Taş’tan Gizemli Mona Lisa; Gülsüm Cengiz’den Ahşap Evin Çocukları, Son Çiçek; Adnan Özyalçıner’den Toparlak; Sennur Sezer’den Gerçeğin Masalı; Kemal Özer’den Sorulardan Bir Gökkuşağı… Yeni yeni kitapları paylaşmaya devam edeceğim. İyi tatiller…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder